فرماندار شهرستان بن گفت: علاوه بر شهر بن در شهرهای وردنجان و یانچشمه نیز واگذاری زمین به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن به صورت تک واحدی است. 
کد خبر: ۱۴۳۶۸۳۳
نویسنده ابوالفضل شمسی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا علی‌بیگی امروز در شورای مسکن شهرستان بن با اشاره به دغدغه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در رابطه با واگذاری زمین به صوت تک واحدی، گفت: در این جلسه مقرر شد علاوه بر شهر بن در شهرهای وردنجان و یانچشمه نیز واگذاری زمین به صورت تک‌واحدی انجام شود. 

 

فرماندار شهرستان بن با بیان اینکه متقاضیان نهضت ملی مسکن شهر بن مجددا پالایش می‌شوند، اضافه کرد: در این بررسی چهار شرط جهت واگذاری زمین مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

 

وی عنوان کرد: اولین شرط لازم جهت واگذاری زمین نهضت ملی مسکن سبز بودن فرم ج متقاضی است.

 

 علی‌بیگی اضافه کرد: نداشتن سند مالکیت ملک، عدم دریافت تسهیلات مسکن و داشتن حداقل پنج سال سابقه سکونت متقاضی در شهر بن از دیگر شرط‌های لازم است.

 

وی تصریح کرد: لازم است دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله برق و آب  هر چه سریع‌تر اقدامات خود را جهت ارائه خدمات به طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار دهند.

 

فرماندار بن به اولویت قرارگرفتن واگذاری زمین برای طرح جوانی جمعیت تاکید کرد و افزود: پیگیری الحاق ۱۸ هکتار از اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن شهر بن و همچنین جانمایی سرانه فرهنگی، تحصیلی، مذهبی در طرح مذکور در شهر یانچشمه از دیگر مصوبات این جلسه است.

 

گفتنی است در این جلسه فرماندار شهرستان بن تاکید کرد تا پایان دی‌ماه تخصیص پلاک‌ها عملیاتی شود.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها